Pravilnik o vračilih in reklamacijah
Hvala, da ste izbrali Solel d.o.o. kot vašega zaupanja vrednega ponudnika kristalov in ostalih izdelkov.
Želimo, da ste popolnoma zadovoljni s svojim nakupom. Prosimo, da skrbno preberete našo politiko vračil in reklamacij, da razumete pogoje za vračila, reklamacije in zamenjave.
Ta politika je zasnovana tako, da zagotovi jasnost in zagotovi pozitivno nakupno izkušnjo za vas.
Vračilo izdelkov v primeru odstopa od naročila (pogodbe):
To kupec stori tako, da izdelek pošlje po pošti na naslov družbe:
Solel d.o.o.
Brezovica 55
8220 Šmarješke Toplice
Da bi bili upravičeni do vračila ali zamenjave, mora biti izdelek v originalnem stanju, vključno z vsemi nalepkami, embalažo in transportno embalažo, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Upoštevajte, da imajo nekateri izdelki lahko posebne pogoje za vračilo zaradi svoje narave.
Kot kupec izdelkov ne smete neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja izdelka. Kot kupec odgovarjate za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja izdelka.
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je izdelek, ki je bil izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.
Odstop od pogodbe ni mogoč za:
- za izdelke ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera družba nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
- za opravljano storitev, če družba pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi kupčevega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo družba v celoti izpolni;
- izdelek, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
Vračilo plačil kupcu v primeru odstopa od naročila (pogodbe):
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od naročila (pogodbe) oziroma od prejema vrnjenega izdelka. Družba vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je ta uporabil pri nakupu na spletni trgovini, razen v primeru plačila z odkupnino; v tem primeru se kupcu plačilo vrne na transakcijski račun.
Pri odstopu od naročila (pogodbe) kjer je bil koriščen bon, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo tako, kot da je bil na naročenem izdelku popust in se kupcu ne vrnejo. Kupcu se vrne le dejansko vplačani znesek nakupa. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne.
Če se kupec odloči za odstop od naročila (pogodbe) pri izdelkih, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Kupec lahko zamenja izdelek iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe izdelka, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije izdelka iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila veljavnega Zakona o varstvu potrošnikov.
Potrebujete dodatne informacije?
Za kakršnekoli nejasnosti in dodatne informacije nam pišite na elektronski naslov trgovina@kristalnadolina.si