Splošni pogoji poslovanja

1. PODATKI O PODJETJU

SOLEL d.o.o.

Brezovica 55

8220 Šmarješke Toplice

SI28872452

Kontaktna oseba: Nina Gregorčič, ninag@mgi-group.eu

2. SPLOŠNE DOLOČBE

Ti splošni pogoji uporabe (v nadaljevanju: splošni pogoji) veljajo za vse obiskovalce Kristalne doline (v nadaljevanju: Kristalna dolina), ki se nahaja v Šmarjeških Toplicah (45.8639258, 15.2296535).

Kristalno dolino upravlja Solel d.o.o. (v nadaljevanju ponudnik), s sedežem na naslovu Brezovica 55, 8220 Šmarješke Toplice. 

Z vstopom v Kristalno dolino obiskovalec potrjuje, da se je seznanil s temi splošnimi pogoji in se z njimi strinja.

3. ODPIRALNI ČAS IN VSTOPNINA

3.1 Spomladanski odpiralni čas (1. 4. do 31. 4.)

V mesecu aprilu je Kristalna dolina odprta ob naslednjih dnevih in urah:

PETEK 10.00-19.00

SOBOTA 9.00-19.00

NEDELJA 9.00-19.00

Zadnji vstop v Kristalno dolino je do 18.00

3.2 Poletni odpiralni čas (od 1. 5. do 31. 8.)

Kristalna dolina je od 1. 5. Do 15. 9. odprta ob naslednjih dnevih in urah:

ČETRTEK 11.00-20.00

PETEK 10.00-20.00

SOBOTA 9.00-20.00

NEDELJA 9.00-20.00

Zadnji vstop v Kristalno dolino je do 19.00. 

3.3 Izvensezonski odpiralni čas (od 1. 9. dalje)

Od 1. 9. dalje velja jesenski oz. izvensezonski odpiralni čas:

PETEK 15.00-19.00

SOBOTA 9.00-19.00

NEDELJA 9.00-19.00

Zadnji vstop v Kristalno dolino je do 18.00

Vstopnica za obisk Kristalne doline znaša 13 € za odrasle in 7 € za otroke do 16. leta starosti. Cena družinske vstopnice znaša 29 €. Vstopnica je veljavna za celoten dan. Nakup vstopnic je možen samo ob vhodu v Kristalno dolino. 

Ponujamo tudi sezonske vstopnice, s katero imajo obiskovalci neomejeno število obiskov v delovnem času Kristalne doline. Cena sezonske vstopnice za odraslega znaša 49 €, sezonska družinska pa 79 €. Trajanje sezone ni vnaprej fiksno določeno, saj je trajanje odvisno od vremenskih razmer in temperatur. Kupci sezonske vstopnice bodo pravočasno vnaprej obveščeni o zaključku sezone in tudi o začetku nove sezone. Sezonske vstopnice niso prenosljive. Vsak obiskovalec, ki je kupil sezonsko vstopnico je dolžen, da ob prihodu pokaže svojo vstopnico osebi v trgovini na vstopni točki.

 

Urnik delovanja je odvisen od vremena. Začetek sezone 2025 bo predhodno posodobljen in objavljen.

4. OSTALE STORITVE

4.1 Fizična trgovina

Poleg prodaje vstopnin, je na lokaciji prisotna tudi trgovina s kristali in kadili, kjer je možno plačilo z gotovino ali kartico. Vse cene v trgovini so fiksne in vključujejo DDV. 

4.2 Spletna trgovina

4.2.1 Postopek naročanja
  1. Izberite izdelke, ki jih želite kupiti, in jih dodajte v košarico.
  2. Ko ste pripravljeni na zaključek nakupa, kliknite na Košarico in izberite Nadaljuj na blagajno.
  3. Izpolnite potrebne podatke za dostavo in izberite način plačila.
  4. Preglejte naročilo in zaključite nakup.
4.2.2 Načini plačila

Nakup na spletni trgovini je mogoče opraviti na sledeče načine:

Neposredno nakazilo na TRR podjetja

Stranka ima čas 3 delovne dni, da opravi nakazilo na TRR podjetja. V potrditvenem mailu o opravljenem nakupu stranka prejme podatke za izvedbo plačila. Naročeni izdelki so poslani takoj, ko prejmemo nakazilo na naš bančni račun: Solel d.o.o., Brezovica 55, 8220 Šmarješke Toplice. IBAN SI56 6100 0002 9021 777 odprt pri Delavska hranilnica d.d.

Kreditna kartica (s storitvijo Stripe)

Naročene izdelke lahko kupec plača tudi s storitvijo Stripe (plačilne kreditne kartice Maestro, Mastercard, Visa) ali Google in Apple Pay.

Po prejemu naročila na podlagi nadpisanih plačilnih metod, bo podjetje naročilo predala službi za dostavo v najkrajšem možnem času.

Plačilo po povzetju

Izdelki se lahko plačajo tudi po povzetju, vendar si podjetje pridržuje pravico, da v primeru prvega neuspešno prevzetega naročila, zahteva pri drugegem naročilu plačilo po predračunu ali s kartico.

 

4.2.3 Pošiljanje in dostava

Podjetje sodeluje z dostavno službo GLS. 

Kupec bo o predvidenem roku dostave in ostalih podrobnostih obveščen iz strani dostavne službe en dan pred dostavo ali zjutraj na dan dostave.

Pošiljanje se izvaja vsak delovni dan za naročila, oddana do 10. ure.

Predviden rok dostave je zgolj informativne narave, pri čemer velja, da je od roka dostave od trenutka, ko podjetje izdelek preda službi za dostavo, izven njenega vpliva. Podjetje posledično kupcu ne odgovarja za škodo, ki bi mu morda nastala, ker je služba za dostavo prekoračila predvideni rok dostave, oziroma zaradi nastopa druge okoliščine, ki prav tako leži izven vpliva podjetja (npr. naravne nesreče, poplave, ipd.).

Podjetje je prav tako prosto odgovornosti v zvezi s poškodbami izdelkov, ki se zgodijo oziroma pojavijo kot posledica dostave. Vse zahtevke iz tega naslova mora kupec nasloviti neposredno na zadevno službo za dostavo.

Cena dostave za nakupe do 49,99 EUR znaša 3,66 EUR. Za nakupe nad 50,00 EUR je dostava brezplačna.

 

4.2.4 Politika vračil in reklamacij

Izdelke lahko vrnete v roku 14 dni od prejema naročila, če niso bili uporabljeni in so v originalni embalaži. Stroški vračila so na kupčevo odgovornost.

 

4.2.5 Zasebnost in varnost

Vaši osebni podatki so zaščiteni v skladu z zakonodajo o varstvu osebnih podatkov. Podrobnosti so na voljo v naši Politiki zasebnosti (točka 11).

 

4.2.6 Cene izdelkov

Vse navedene cene izdelkov veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo do sprejema novega cenika. Ponudba izdelkov velja dokler so izdelki prodajnega programa na zalogi oziroma v ponudbi. 

Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo DDV.

Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave, le ti se namreč prikažejo in upoštevajo, ko uporabnik izbere metodo dostave ter se končni ceni naročila prištejejo na zadnjem oknu, kjer uporabnik naročilo potrdi. Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov v spletni trgovini.

 

4.2.7 Popusti, kuponi in boni

Promocijske kupone, popuste in bone je mogoče koristiti tako, da kupec kodo vpiše v ustrezno polje pri zadevnem koraku nakupa v koraku zaključek nakupa.

Popusti in druge ugodnosti, ki vplivajo na ceno izdelka, kakor tudi popusti izdelkov, ki so posebej označeni, se med seboj ne seštevajo.

Promocijski kuponi in boni se lahko seštevajo s popustom posameznega izdelka.

Promocijskih koponov, kod za popuste in bonov ni mogoče menjati za gotovino ali drugo obliko ugodnosti pri družbi.

 

4.2.8 Posebne oznake izdelkov

Z oznako “Novo” je označen izdelek, ki je bil naložen v spletno trgovino na novo in ne dlje kot 2 mesec.

Z oznako “Popust” oziroma »Akcija« se označi izdelek, ki ima ceno znižano, glede na ceno, ki jo je imel pred prejemom te oznake. 

Z oznako “Ni na zalogi”  je lahko označen izdelek, ki ga spletna trgovina trenutno nima na zalogi in ga bo prejela v najkrajšem možnem času. 

 

4.2.9 Odstop od naročila oz. pogodbe

Vsak kupec (navedeno velja izključno za fizične osebe), ki pridobi izdelek za namene izven svoje pridobitne dejavnosti, ima pravico, da v 14 dneh od prevzema izdelkov podjetju sporoči, da odstopa od naročila (pogodbe), ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. 

Navedeni 14 dnevni rok se začne šteti z dnem, ko kupec pridobi pravico posesti nad blagom.

Odstop od naročila (pogodbe) lahko kupec družbi sporoči s sporočilom, ki ga pošlje na elektronski naslov podjetja: trgovina@kristalnadolina.si.

Vrnitev prejetih izdelkov podjetju v roku za odstop se prav tako šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe (posebno sporočilo oziroma obrazec v tem primeru nista potrebna).

 

4.2.10 Vračilo izdelkov v primeru odstopa od naročila oz. pogodbe

V primeru odstopa od naročila (pogodbe) mora kupec vselej vrniti prejeti izdelek. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe je strošek vračila izdelkov, ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku izbrane službe za dostavo. Izdelek je potrebno vrniti podjetju najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od naročila (pogodbe).

To kupec stori tako, da izdelek pošlje po pošti na naslov podjetja: 

Solel d.o.o.

Brezovica 55

8220 Šmarješke Toplice

 

Kupec mora izdelek vrniti podjejtu v nepoškodovanem stanju in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. 

Kupec izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja izdelka. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja izdelka.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je izdelek, ki je bil izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. 

Odstop od pogodbe ni mogoč za:

  • za izdelke ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera družba nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • za opravljano storitev, če  družba pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi kupčevega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo družba v celoti izpolni;
  • izdelek, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti.

 

4.2.11 Vračilo plačila kupcu v primeru odstopa od naročila (pogodbe)

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od naročila (pogodbe) oziroma od prejema vrnjenega izdelka. Podjetje vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je ta uporabil pri nakupu na spletni trgovini, razen v primeru plačila z odkupnino; v tem primeru se kupcu plačilo vrne na transakcijski račun.

Pri odstopu od naročila (pogodbe) kjer je bil koriščen bon, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo tako, kot da je bil na naročenem izdelku popust in se kupcu ne vrnejo. Kupcu se vrne le dejansko vplačani znesek nakupa. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne.
 
Če se kupec odloči za odstop od naročila (pogodbe) pri izdelkih, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Kupec lahko zamenja izdelek iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe izdelka, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije izdelka iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.

 

 

4.3 Darilni boni

Ponudnik omogoča nakup darilnih bonov za naslednje aktivnosti oz. produkte:

  • Bon za enodnevni obisk
  • Bon za sezonski obisk
  • Bon za trgovino v vrednosti 20 eur
  • Bon za trgovino v vrednosti 30 eur
  • Bon za trgovino v vrednosti 40 eur
  • Bon za trgovino v vrednosti 50 eur

Vse bone je možno kupiti v fizični trgovini (v času odprtja) in v spletni trgovini. Plačilo v fizični trgovini je možno z gotovino ali kartico, v spletni trgovini z prej naštetimi načini plačila. Prav tako lahko bon naročite preko e-pošte na naslovu trgovina@kristalnadolina.si, kjer je možnost plačila po predračunu z nakazilom na TRR.  

Bone za trgovino v vrednostih 20, 30, 40 in 50 eur je potrebno unovčiti v enkratnem znesku, za izdelke, ki so v ponudbi v trgovini (v to so vštete tudi vstopnice). Če vrednost nakupa presega vrednost darilnega bona, je presežek možno poravnati z gotovino ali kartico. 

Darilni bone za enodnevni in sezonski obisk ter za trgovino v vrednosti 20, 30, 40 in 50 eur je potrebno unovčiti v roku enega leta od izdanega bona.

Nobenega darilnega bona ni mogoče zamenjati za denar. 

5. VALUTA

Vse cene so navedene v evrih (€) in vključujejo DDV. Pridržujemo si pravico do spreminjanja cen brez predhodnega obvestila.

6. NAČINI PLAČILA

Kupec lahko plača vstopnico in izdelke v fizični trgovini z:

  • Gotovino
  • Kreditno kartico

7. PRAVILA OBNAŠANJA 

Obiskovalci Kristalne doline se morajo obnašati spoštljivo do drugih obiskovalcev in do narave.

 

V Kristalni dolini veljajo naslednja pravila:

  • Prepovedano je smetiti. Vse odpadke je potrebno odvreči v označenih koših za ločevanje odpadkov. 
  • Prepovedano je kričati, teči in motiti druge obiskovalce.
  • Prepovedano je fotografiranje drugih ljudi brez njihove privolitve.
  • Prepovedano je poškodovati rastline in živali.
  • Prepovedano je kurjenje ognja.
  • Prepovedano je jemati kristale. Kristali, ki se nahajajo izključno v peskovniku, kjer jih otroci lahko iščejo, so dovoljeni, da jih otroci vzamejo domov.
  • Psi so dovoljeni, vendar morajo biti na povodcu. Za njim je potrebno pospraviti.

8. VARNOST

Obiskovalci Kristalne doline so dolžni sami skrbeti za svojo varnost in varnost svojih otrok.

Kristalna doline ne prevzema nikakršne odgovornosti za morebitne nesreče ali poškodbe, ki bi se zgodile na lokaciji.

9. REŠEVANJE SPOROV

Vse spore, ki bi nastali med Kristalno dolino in obiskovalci, se bodo reševali sporazumno. V primeru, da sporazumne rešitve ne bo mogoče doseči, je za spore pristojno sodišče v Novem mestu.

10. KONČNE DOLOČBE

Ti splošni pogoji so objavljeni na spletni strani kristalnadolina.si/splosni-pogoji-poslovanja.

 

Ponudnik si pridržuje pravico do spreminjanja teh splošnih pogojev brez predhodnega obvestila.

 

Vse spremembe splošnih pogojev bodo objavljene na spletni strani Kristalne doline.

11. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

11.1 Splošne določbe

Upravljavec osebnih podatkov je Solel d.o.o., s sedežem na Brezovica 55, 8220 Šmarješke Toplice. Upravljavec spoštuje in varuje zasebnost posameznikov ter se zavezuje, da bo osebne podatke obdeloval v skladu s Splošno uredbo o varstvu podatkov (Uredba EU 2016/679) – GDPR in ostalo relevantno zakonodajo.

 

11.2 Namen obdelave osebnih podatkov

Upravljavec bo osebne podatke obdeloval za naslednje namene:

  • Izpolnjevanje pogodbenih obveznosti (npr. prodaja blaga ali storitev, izdaja računov, dostava blaga)
  • Obveščanje o novostih, akcijah in ponudbah (na podlagi privolitve)
  • Izboljšanje uporabniške izkušnje (npr. analiza spletnih obiskov)
  • Uresničevanje zakonitih interesov upravljavca (npr. preprečevanje goljufij)

11.3 Zbrane osebne podatke

Upravljavec bo zbiral naslednje osebne podatke:

  • Podatki za identifikacijo (ime, priimek, naslov, e-poštni naslov, telefonska številka)
  • Podatki o nakupih (vrste kupljenih izdelkov ali storitev, datum in čas nakupa, znesek nakupa)
  • Podatki o uporabi spletne strani (IP naslov, brskalnik, operacijski sistem, obiskani URL-ji)

11.4 Rok hrambe osebnih podatkov

Upravljavec bo osebne podatke hranil do izpolnitve namena obdelave, oziroma do preklica privolitve, razen če zakonodaja ne določa drugače.

 

11.5 Dostop do osebnih podatkov

Posameznik ima pravico dostopa do svojih osebnih podatkov, vpogleda vanje, popravka netočnih podatkov, izbrisa podatkov, omejitve obdelave in prenosa podatkov k drugemu upravljavcu. Prav tako ima posameznik pravico do ugovora obdelavi svojih osebnih podatkov.

 

11.6 Varnost osebnih podatkov

Upravljavec bo sprejel ustrezne tehnične in organizacijske ukrepe za varnost osebnih podatkov pred nepooblaščeno ali nezakonito obdelavo, nenamerno izgubo, uničenjem ali poškodbo.

 

11.7 Uveljavljanje pravic

Vse pravice v zvezi z osebnimi podatki lahko posameznik uveljavi z pisno zahtevo, ki jo pošlje na naslov upravljavca ali na e-poštni naslov info@kristalnadolina.si.

 

11.8 Nadzorni organ

Za nadzor nad varstvom osebnih podatkov je pristojen Informacijski pooblaščenec Republike Slovenije.

 

11.9 Končne določbe

Ta klavzula o varstvu osebnih podatkov se lahko spremeni. O vseh spremembah bo upravljavec obvestil posameznike na svoji spletni strani.

Shopping Cart
Scroll to Top